ΑΣΤΕΡΙ ΝΥΝ ΚΑΙ ΑΕΙ...

Προσπαθώντας να ανταποκριθώ στο ψηλό επίπεδο που βάζω στον εαυτό μου κάθε φορά που δημιουργώ κάτι και να αντεπεξέλθω στο ρεαλισμό που μου αρέσει πολύ, άρχισα να μετράω και να μεταφέρω στο χαρτί ή το μουσαμά τις μετρήσεις μου.
Κατ' αυτό το τρόπο μεγεθύνω τις εικόνες όσο θέλω και τις κάνω ίδιες. Δεν ξέρω οι άλλοι πιο έμπειροι καλλιτέχνες τι κάνουν για να αποδώσουν το ρεαλισμό, αλλά η μέθοδος μου, με άφησε αρκετά ικανοποιημένη.
Για αρχή μετράω την φωτογραφία που θέλω να μεγεθύνω. Η συγκεκριμένη έχει πλάτος 21,8 εκατοστά και ύψος 28,3 εκατοστά και θέλω να το μεταφέρω σε ένα χαρτόνι 70 Χ 100. Αφήνω ένα περιθώριο 10 εκ. για το πασπαρτού και τη κορνίζα και μετρώ ότι έμεινε. Αυτό που έμεινε είναι 50 Χ 80. Αν λοιπόν έχω 80 ύψος και η φωτογραφία έχει 28,3, και το πλάτος της φωτο είναι 21,8, το πλάτος της ζωγραφιάς μου θα πρέπει να είναι 61,6 (απλή μέθοδος των τριών). Έτσι μεγαλώνω λίγο το πλάτος στο χαρτόνι, από 50 σε 61,6, μόνο και μόνο για μα μεταφέρω την μέτρηση σωστά. Επειδή θέλω να φτιάξω το πρόσωπο, δεν μ' ενδιαφέρει οτιδήποτε άλλο και δίνω έμφαση σ' αυτό.
 Για να μεγεθύνω διαιρώ το μεγαλύτερο δια του μικρότερου. Έτσι για πλάτος 61,6 δια 21,8 έχω 2,8 και για ύψος 80 δια 28,3 έχω ξανά 2,8.
Αυτός ο αριθμός θα πολλαπλασιάζεται με κάθε σημείο του προσώπου της φωτογραφίας και θα μεταφέρεται στο χαρτί.
Είναι μια χρονοβόρα διαδικασία, αλλά το αποτέλεσμα θα σε εκπλήξει και θα σε αφήσει ικανοποιημένο σαν καλλιτέχνη.


Τα μάτια ύψος και πλάτος επί 2,8, αλλά και τα φρύδια από εκεί όπου ξεκινούν μέχρι όπου τελειώνουν, το ύψος τους στη μέση, το κενό ανάμεσα στα φρύδια, η μύτη...
 

 

Μετράμε και πολλαπλασιάζουμε και για τα χείλη, για το πρόσωπο, τ' αυτιά και το λαιμό, αλλά και διάφορες σκιές...

 

 

 

Μετά τις μετρήσεις φτιάχνουμε το σκίτσο. Αυτό μου θυμίζει λίγο τα κουίζ με τις τελείες στα περιοδικά των σταυρολέξων χαχαχα!!!

Μετά βάζουμε το χρώμα! Χρησιμοποίησα λευκό, μαύρο, κίτρινη ώχρα, ωμή σιέννα, σκούρο πορτοκαλί, permanente rose, καμμένη όμπρα, καρμίνιο, mars violet (είναι σαν σάπιο μήλο), χρυσή ώχρα (έχει μια μια πορτοκαλί απόχρωση από τη κίτρινη ώχρα).

 

 

 




 

 

 

 


 
 

 



 

 

 

 

 

 





 



 

Το έργο ολοκληρωμένο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου